Pyetjet e bëra më shpesh

01. Pyetje të përgjithshme

Na gjeni në Prestige Home Center Albania, të hapur nga ora 9:00 deri në 21:00. https://maps.app.goo.gl/ZowDEM5SiPvW2xgZ7

Ne ofrojmë një gamë të gjerë mobiljesh duke përfshirë kënde, tavolina ngrënieje, karrige, tapete, mobilje TV, librari, të gjitha të dizajnuara për ti dhënë një pamje tjetër hapësirës tuaj.

Ju mund të bëni porosi ose të rezervoni produkte përmes disa kanaleve:

02. Mënyra pagese

  • Për porositë nën 400€, klientët kanë fleksibilitet për të paguar në dorëzim.
  • Për porositë mbi 400€, ne i kërkojmë klientëve të bëjnë një rezervim paraprak në showroom-in tone CASAL.
  • Ne cdo pike Union Net – Western Union
  • Ne cdo pike Money Gram
  • Ne cdo banke BKT, CREDINS dhe PROCREDIT .

Po, mund te blini me keste, por fillimisht duhet te beni rezervimin. Per te bere rezervimin ju duhet te vini fizikisht prane ekspozites tone ne Prestige Home Center.

Klientët mund të blejnë me këste nëpërmjet BKT ose Credins Bank.

03. Dorëzimi dhe Montimi

  • Po, ne ofrojmë shërbime dërgese në të gjithë Shqipërinë.
  • Ju lutemi vini re se kostot e transportit përcaktohen nga kompania logjistike me të cilën punojmë.
  • Ne informojmë klientët në mënyrë transparente për të gjitha kostot e lidhura përpara se të finalizojnë porosinë e tyre.
  • Kostoja e transportit vendoset nga kompania e logjistikës që trajton dërgesën.
  • Ne informojmë klientët në mënyrë transparente për të gjitha kostot e lidhura përpara se të finalizojnë porosinë e tyre.
  • Ne ofrojmë shërbime montimi sipas kërkesës. Si parazgjedhje, produktet tona dorëzohen në paketa me manuale montimi të bashkangjitura. Klientët kanë mundësinë të kërkojnë shërbime montimi ose të marrin produktin në paketimin e tij.
  • Për porositë nën 400 €, montimi përfshihet pa kosto shtesë.
  • Për porositë mbi 400€ me një kosto 3000lek të rinj.  (Megjithatë, ne këshillojmë të mos montoni vetë, veçanërisht mobiljet e dhomës së gjumit, pasi montimi jo i duhur anullon politikën e kthimit dhe mund të dëmtojë potencialisht produktin.)

Absolutisht! Kur bëni një blerje, qoftë në dyqan apo online, ekipi ynë i shitjeve do t’ju ndihmojë në caktimin e datës së dorëzimit që i përshtatet komoditetit tuaj. Ju keni fleksibilitetin për të zgjedhur ditën që funksionon më mirë për ju.

 

Në ditën e dorëzimit të rënë dakord, partneri ynë i transportit do t’ju bëjë një telefonatë mirësjelljeje 1-2 orë përpara kohës së planifikuar për të konfirmuar që ata janë rrugës dhe gati për të dorëzuar porosinë tuaj. Kjo siguron një proces të mbarë dhe efikas të dorëzimit.

 

Të gjitha produktet tona janë të paketuara me kujdes dhe transportohen në vendndodhjen tuaj. Nëse zgjidhni shërbimin tonë të montimit, ekipi ynë do t’i montojë mobiljet pas dorëzimit, duke u siguruar që gjithçka të jetë vendosur sipas kënaqësisë tuaj.

04. Kthimet dhe këmbimet

Ne pranojmë kthime brenda 48 orëve pas dorëzimit ose blerjes, me kusht që produkti të mbetet i papërdorur dhe të jetë në gjendjen e tij origjinale. Pavarësisht nëse ka një defekt prodhimi, një problem ose një ndryshim mendjeje, ne do të kryejmë procesin e kthimit gjatë këtij afati kohor.

 

Fatkeqësisht, kthimet nuk pranohen përtej afatit 48-orësh. Megjithatë, ne ofrojmë mundësinë për të shkëmbyer produktin me një artikull tjetër brenda koleksionit tonë.

Ju lutemi vini re se rimbursimet nuk lëshohen pas kësaj periudhe.

05. Dëmtime ose probleme të produktit

  • Nëse vëreni ndonjë dëmtim ose problem me produktin tuaj, është thelbësore të na informoni brenda 48 orëve të para pas dorëzimit ose blerjes.
  • Ju lutemi kontaktoni menjëherë dyqanin tone ( 067 700 50 58 ose 069 700 50 60) duke ofruar informacion të detajuar së bashku me foto të qarta të dëmtimit.
  • Në rrethana të tilla, ne i japim përparësi kënaqësisë së klientit dhe ofrojmë një ndërrim të menjëhershëm të produktit të dëmtuar me atë të duhurin.
  • Ju lutemi vini re se rimbursimet nuk lëshohen gjatë kësaj periudhe, vetëm ndërrime.

06. Informacioni për marrjen dhe depozitimin e produktit

Jo, produktet e ekspozuara në dyqanin tonë janë ekskluzivisht për qëllime ekspozimi dhe nuk mund të merren direkt. Ato janë për të shfaqur artikujt e disponueshëm në koleksionin tonë.

 

Magazina e CASAL Albania ndodhet gjithashtu ne qendren Prestige Home Center. https://maps.app.goo.gl/q9AhY4L1TVsY5YSh7?g_st=ic

  • Po, klientët mund të tërheqin produkte nga magazina jonë; megjithatë, kërkohet njoftim paraprak për stafin tone.
  • Orari për tërhqejen e produkteve nga magazina është 11:00-16:30 nga e hëna në të dielë.
  • Ju lutemi vini re se produkti mund të merret nga magazina vetëm pasi të jetë kryer pagesa në dyqan dhe të jeni pajisur me faturën e proformës, e cila I dorëzohet magazinierit.
  • Po, klientët mund të marrin një produkt të montuar nga depoja jonë, por vlen një kosto montimi, e cila komunikohet para rezervimit.

07. Informacioni i produktit

  • Aktualisht, ne nuk ofrojmë shërbime personalizimi pasi produktet tona janë artikuj importi. Ato vijnë në përmasa specifike dhe ne nuk i prodhojmë.
  • Megjithatë, ne ofrojmë opsione të këndeve modulare, duke ju lejuar të shtoni aq ndenjëse sa të jetë e nevojshme për t’iu përshtatur hapësirës suaj.

Jo, aktualisht, ne nuk ofrojmë shërbime dërgese jashtë Shqipërisë. Shërbimet tona të dërgesës janë aktualisht të kufizuara vetëm brenda Shqipërisë.